Американці продають «Київобленерго» росіянам

Печать
PDF

1360585892 2-2Чи отримає від цього зиск Ірпінський підрозділ названої компанії? І взагалі, чи покращиться його робота? Бо, треба визнати, діяльністю енергетиків незадоволені багато жителів Приірпіння.

З огляду на це ми запросили до розмови начальника Ірпінського підрозділу «А. Е. S. «Київобленерго» Василя Беренка.

УЗИМКУ НАВАНТАЖЕННЯ НА МЕРЕЖІ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ

- Василю Васильовичу! Керівництво міста висловлює Вам серйозні претензії за часті відключення електроенергії. Поясніть широкому загалу, чому трапляються збої у роботі.

- Навантаження на наші мережі взимку збільшується, бо зростає споживання електроенергії. На електриці працює чимало котлів, дехто нею обігріває квартири. А заможні люди використовують її для підігріву підлоги, дахів тощо.

Чому виникли серйозні збої у роботі? 2 лютого вийшов з ладу кабельна 10 кіловольт. Через це було знеструмлено частину Ірпеня, зокрема вул. Українську, мікрорайон Романівка. Довелося підключати всіх споживачів на резервні лінії.

Минулого понеділка розпочали ремонт названого кабелю. Але корективи внесла погода - унаслідок потепління почали підніматися ґрунтові води, і заволожений кабель, який живить центр Ірпеня, закоротило.

Нам завдають клопотів і збитків окремі забудовники. Вони нерідко проводять роботи в охоронних зонах підпільно, під покровом ночі, без погодження, ордерів на виконання робіт - зачеплять кабель, здеруть із нього ізоляцію і тихенько присипають. Деякий час він працює, а потім натягується вологістю і, врештірешт, виходить з ладу. Це партизанщина! За їхніми злочинними діями не встежиш – біля кожного об’єкта охорону не виставиш.

- Минулого понеділка енергетики знеструмили навіть міську раду! Це, здається, вперше за багато останніх років.

- Навантаження зросло і на резервне обладнання, на яке перевели все живлення. І, як я вже казав, вологою набралися кабелі. Тому все вийшло з ладу. У першу чергу намагалися подати електричний струм у центр Ірпеня, де знаходяться міська рада, банківські установи, міліція. Перезажививши центр міста, перейшли на «Ірпінь водоканал», щоб відновити роботу каналізаційних насосних станцій. А вже тоді займалися населенням, побутовими споживачами.

Звісно, роботи затягнулися. Адже треба було виїхати на місце пошкодження, відключити, а потім включити трансформаторну підстанцію. Головного болю завдавали автомобілі, які господарі паркують поруч з нашими технічними об’єктами, - через це не могли до них своєчасно підступитися.

- Яка співпраця склалася між Ірпінським підрозділом «А. Е. S. «Київобленерго» та «Ірпіньводоканалом»? Бо, погодьтеся, це підприємство без електричної енергії ніяк не може обійтися. 

- З начальником КП «Ірпіньводоканал» Олександром Калашніковим постійно контактуємо, тому оперативно вирішуємо складні технічні питання.

- У зв’язку з виникненням нештатних ситуацій доречно поцікавитися, а чи є кому ліквідовувати аварії?

- Так, є. Цілодобово працюють оперативні виїзні бригади: дві - вдень, одна - вночі. Крім цього, у нас є вахтова бригада, яку активно залучаємо до виконання аварійних робіт.

ЧОМУ НЕ МОЖНА ДОДЗВОНИТИСЯ ДО ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ?

- Неодноразово на міських нарадах озвучувалося: до диспетчерського, очолюваного Вами, підрозділу не можна додзвонитися годинами. Тоді як до інших диспетчерських служб комунальних підприємств - це не є проблемою. Чому так погано організовано роботу цієї служби?

- У нас діє колцентр (ми його ще називаємо дзвінковий), який знаходиться в Білій Церкві зі штатом 28 осіб. І всі дзвінки, які надходять від жителів Приірпіння, переводяться туди. Під час з’єднання з оператором дуже довго грає мелодія. Через це абонент «зависає» на лінії. Тому зараз спеціалісти працюють над вдосконаленням цієї системи.

Я розумію людей - для них важливо дізнатися, чому відключили світло. Але для нашого диспетчера, який виконує свої обов’язки на нічній зміні, головне - сконцентрувати увагу на схемі та визначити ділянку пошкодження і на цей об’єкт направити аварійну бригаду. Від нього залежить життя людей у прямому значенні цього слова.

- Але Ви такими діями дискредитуєте не тільки себе як керівника, а й міську владу.

- Ні міська влада, ні Беренок тут ні до чого. Коли, скажімо, знеструмлюється половина Ірпеня, на один телефон відразу надходить декілька тисяч дзвінків!

Через технічні причини таку їх кількість неможливо прийняти. Звідси і проблема. Якщо дзвінків небагато - інша справа. Не можу не сказати і про таке. Від багатьох людей йде відверте хамство - на нашу адресу лунають «матюки», образи. Цей негатив виводить диспетчера з рівноваги.

Окремі споживачі (а ми їх обслуговуємо 47 тис.!) не розуміють, що наші працівники мають дуже відповідальну роботу - з напругою, обладнанням. І якщо через нервове напруження зробити 23 неправильні дії - лиха не оминути. Можна, перебуваючи під стресом, вивести з ладу цілі лінії або підстанції.

- Василю Васильовичу! Як Ви боретеся з крадіями електричної енергії?

- Проводимо нічні рейди, особливо у зимовий період. Виїжджаємо зі спеціальними приладами, які показують навантаження на лінії, тих споживачів, які погіршують якість напруги. За місяць складаємо майже 20 актів про порушення. Це є скриті проводки, навмисне пошкодження лічильників, щоб цупити електричну енергію. А вона є товаром, як, скажімо, той же газ. За крадіжку електроенергії передбачена адміністративна і кримінальна відповідальність.

А влітку у нас інший напрямок, зокрема проводимо перевірку лічильників.

- Щоб знову підключитися до мережі, треба спочатку заплатити штраф, чи не так?

- Ми споживачів обов’язково відключаємо. Складаємо акт про порушення, фотофіксуємо. За окремими з них ведемо зовнішнє спостереження, заносимо до «чорної папки». Той, хто думає, що вийде «сухим із води», помиляється. Ми маємо технічні можливості робити заміри електроенергії, стежити за її споживанням. Рано чи пізно крадій попадеться…

- Що можете сказати про недобросовісних забудовників?

- Таких немає, у нас є лише споживачі, яким маємо надавати якісні послуги. Але є будинки, які не можемо прийняти в експлуатацію, бо немає, зокрема, внутрішньобудинкових проектів мереж. За тим, як виконуються містобудівні норми, має неухильно стежити архбудконтроль. Та складається враження, що тут працюють задля для вирішення особистих питань.

НА ЕНЕРГОРИНОК ЗАХОДИТЬ НОВИЙ ВЛАСНИК

- Зараз Ви перебуваєте на стадії зміни власника.

- 1 лютого цього року корпорація АЕS оголосила про договір щодо продажу двох енергорозподільчих підприємств компанії VS Energy International. Згідно з домовленістю сторін, АES продасть 89,12% акцій ПАТ «АЕС «Київобленерго» (обслуговує 881 тис. споживачів) і 84,56% акцій ПАТ «АЕС «Рівнеобленерго». За інформацією, якою володію, американці небачать перспективи розвитку в наших умовах. А як буде керувати новий власник, які кошти вкладатиме в технічне переозброєння - поживемо - побачимо.

- І все-таки ще раз повернемося до американців. Заокеанські інвестори у розвиток компанії вкладали інвестиції?

- На розвиток мережі йдуть відрахування від тарифу. Нам видавався обсяг інвестицій, зрозуміло, цих коштів було недостатньо. Та попри це ми багато зробили в плані реконструкції. Зокрема, в центрі Ірпеня по вул. Тургенівській установили нові опори, лінії на ізольованому проводі. Фактично реконструкція цього «кутка» нам обійшлася в 1,3 млн. грн. Розвантажувальну трансформаторну підстанцію встановили біля супермаркету «Фуршет». Вкладаємо кошти не тільки в Ірпінь. Солідні інвестиції «пішли» у Бучу, Михайлівку Рубежівку

- Є тривога в колективі зі зміною власника?

- Я думаю, що ні. У нас кваліфіковані кадри. А хорошими фахівцями ніхто не розкидається. Зарплату виплачуємо своєчасно - 5 і 25 числа. Загалом, ми працювали і працюємо в інтересах споживачів.

Василь ЗАКРЕВСЬКИЙ 

Интересная статья? Поделись ей с другими:

Комментарии  

 
# Бучанка 12.02.2013 09:57
Пропоную план по економії електроенергії - відключення неплатників!!! У всіх країнах таке практикують. Навіщо знеструмлювати весь будинок, якщо можна просто відімкнути ту квартиру, яка має неабияку заборгованість! Прийшли, перерізати кабель і все, які проблеми. А за повторне підключення - ще й додаткову плату брати. І все.
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Loading...
Кухарська сотня Приірпіння

Авторизация вход пользователей






Забыли логин/пароль?
Зарегистрироваться

Пользователи авторизованные пользователи

Нет
Ирпенский независимый сервер - Американці продають «Київобленерго» росіянам - Ирпень сайт - это новости Ирпеня, доска объявлений Ирпеня, работа в Ирпене, недвижимость Ирпеня, справка Ирпеня, карта города Ирпень и много полезной информации об Ирпене
Яндекс.Метрика
Цены самые конкурентные во всем Закарпатье.
Настройка и установка спутниковых антенн в Ирпене и Буче.
Показать все дома новостройки Ирпень.