Як гіпермеркети й супермаркети змушують нас витрачати більше

Печать
PDF
83969669 789049992Від парковки до каси супермаркет сповнений хитрих мереж і підступних пасток, розставлених для того, щоб ви купили більше, аніж збиралися.

Психологічних прийомів, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо вже немало.
 
Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрості, які підштовхують людей до придбання товару. Почнемо з візка. Ця незамінна річ була винайдена в 1938 році спеціально для того, щоб вам було легше винести з магазину якомога більше всякої всячини.
 
Найприбутковіші відділи, такі як квіти або свіжа випічка, в більшості супермаркетів є біля самого входу. Коли ви туди потрапите, ваш візок буде ще порожній, а моральний дух високий. Ще одна причина почати з квітів та випічки - запах. Він активує ваші "купівельні рецептори" і налаштовує на необдумані імпульсивні покупки.

Супермаркети знають, навіщо ви прийшли. І, будьте впевнені, заховають молочні та інші потрібні вам продукти в найдальшому кутку. Для того, щоб до них дістатися, вам доведеться обійти весь магазин, де вас вже чекають підступні маркетингові капкани. Вам тільки здається, що ви рухаєтеся за самостійно обраним маршрутом.

Насправді ваш шлях до заповітних молочних полиць заздалегідь спланований і визначений спеціально навченими людьми. І шансу відхилитися від курсу у вас практично немає. Більшість магазинів веде своїх покупців справа наліво.

Це пов'язано з нашою звичкою до правостороннього руху. З тієї ж причини у товарів, розташованих праворуч, більше шансів заволодіти вашою увагою, а значить, і потрапити у вашу візок. Ті товари, які магазин хоче сплавити в першу чергу, розкладені на рівні очей. Дешеві крупи, розфасовані у великі пакети - в самому низу.

Продукти здорового харчування - нагорі. А ось гарні коробочки дорогих відомих брендів розставлені так, що ви просто не зможете їх не помітити. Так! Є ще рівень дитячих очей. Сюди вони поставлять, наприклад, солодкі кукурудзяні палички та іншу смакоту, в яку вони обов'язково вчепляться і будуть канючити, поки ви не здастеся і не погодитеся її купити.

Коли вам пропонують що-небудь спробувати, понюхати або намазати на себе абсолютно безкоштовно - будьте пильні! Інакше оглянутися не встигнете, як віддасте купу грошей невідомо за що і будете потім мучитися докорами сумління.

Розмір має значення. У переповнених магазинах люди не такі доброзичливі, дратуються, намагаються скоріше схопити те, за чим прийшли і віддалитися. Причому азіати до штовханини значно терпиміші, а британці її зовсім не переносять. Теплі тони притягують.

Холодні - присипляють пильність і сприяють продажу. Оптимальний варіант - цегла зовні і холодний блакитний інтер'єр всередині. Чуєте цю мелодію? Дослідження показали, що під спокійну музику людина повільніше рухається і більше витрачає. Все гучне і ритмічне під забороною -- а то ви прискорите крок і проскочите повз. Під класику люди, як правило, вибирають товари подорожче.

Найбагатша на улов зона, зауважує UBR, є поруч з касою. Саме тут, за кілька хвилин очікування в черзі, ви легко можете стати жертвою солодощів і глянцю (ну як не прихопити журнальчик, який ви машинально зняли погортати). Навіть якщо ви зі своїм списком до цих пір минули всі маркетингові хитрощі без втрат, це випробування може виявитися вам не по зубах.

Саме час діставати дисконтну карту. Вона, звичайно, дозволяє вам трохи заощадити, але основне її призначення - міцно прив'язати вас саме до цього супермаркету.
 
Интересная статья? Поделись ей с другими:

Комментарии  

 
# Concepcion 15.05.2017 04:19
Your style is unique in comparison to other people I have read stuff from.

I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this blog.


my site: Gromislaw Bartczak: http://ladnabizuteria.vipower.pl
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Loading...
Кухарська сотня Приірпіння

Авторизация вход пользователей






Забыли логин/пароль?
Зарегистрироваться

Пользователи авторизованные пользователи

Нет
Ирпенский независимый сервер - Як гіпермеркети й супермаркети змушують нас витрачати більше - Ирпень сайт - это новости Ирпеня, доска объявлений Ирпеня, работа в Ирпене, недвижимость Ирпеня, справка Ирпеня, карта города Ирпень и много полезной информации об Ирпене
Яндекс.Метрика